درس پژوهش ونگارش در تلوزیون استاد اربابی

اینجا کلاس درس مجازی پژوهش ونگارش در تلوزیون است

درس پژوهش ونگارش در تلوزیون استاد اربابی

اینجا کلاس درس مجازی پژوهش ونگارش در تلوزیون است

فیلمی که همیشه در خاطره می ماند3-IRON

پیشنهاد دوستی من را ترغیب به دیدن فیلم 3-IRON کرد. مدتها در پی این فیلم بودم تا سرانجام به دستم رسید. خیلی مشتاق دیدن فیلم بودم. همان روز فرصت مناسبی دست داد تا پای دیدن فیلم بشینم. با شروع فیلم سر جایم میخکوب شدم. مدت کوتاهی گذشت محو تماشای فیلم شدم. تمام هوش و حواسم را جلب خود کرده بود. همانطور که فیلم به اوج می رسید به منم احساس سبکی دست می داد تا جایی که به پرواز در آمدم.در فضای فیلم غوطه ور شده بودم. احساس خوبی داشتم. فضای فیلم من را که در آن غوطه ور شده بودم به هر سویی که می خواست می کشاند. گاهی ضرباتی به وجودم وارد می کرد و گاهی حس عشق را در وجودم شعله ور می کرد. بدون اینکه خودم بخواهم لبخندی شیرین بر لبانم نشسته بود. فیلم سرشار از احساسات بود و این احساسات را به خوبی به من منتقل می کرد و من که در آغوش فیلم رها شده بودم را حسابی تحت تاثیر قرار داده بود.

فیلم به آرامی در مسیر فرود قرار گرفت و من هم کم کم با روند فیلم از اوج به سمت پایین حرکت کردم. ضربان قلبم که شدید شده بود به تدریج از سرعتش کاست. حس عجیبی در من بوجود آمده بود گویی دوست نداشتم هیچ وقت فیلم تمام تمام شود. ولی فیلم به انتها رسیده بود و دوباره ضربه ای دیگر که همه ی حس های قبلی ام را تکمیل کرد و لذتم را به اوج خود رساند. پایانی که همیشه در خاطرم باقی خواهد ماند.

با وجود دیدن فیلم های زیاد از آخرین باری که دیدن فیلمی این چنین من را درگیر خود کند و لذت واقعی فیلم دیدن را به من بدهد زمان زیادی می گذرد ولی تری آیرون این کار را کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد