درس پژوهش ونگارش در تلوزیون استاد اربابی

اینجا کلاس درس مجازی پژوهش ونگارش در تلوزیون است

درس پژوهش ونگارش در تلوزیون استاد اربابی

اینجا کلاس درس مجازی پژوهش ونگارش در تلوزیون است

دعوتنامه

همکلاسیهای عزیز که ایمیل خود را برای عضویت نداده اند میتوانند در بخش نظرات این پست نام کامل وایمیل خودرا اعلام کنند سایر دوستان که ایمیل خود را دادند ایمیل خود را چک کرده واز طریق لینک مربوط در ایمیل اقدام به عضویت و ارسال مطلب نمایند 

خنده خفیف محمود اربابی

خنده خفیف محمود اربابی در سیمافیلم
  سه شنبه ، 28 تیر 1390 ،
 محمود اربابی در حال نگارش فیلمنامه فیلم تلویزیونی "خنده خفیف خورشید" برای مرکز سیمافیلم است. با نگارش یک فیلم اتفاق افتاد: خنده خفیف محمود اربابی در سیمافیلم سایت خبری سیمافیلم:در خلاصه داستان این فیلمنامه آمده است:غفور،همسر معصومه و پدر سروش،سارا و سهیل 5 سال است که بر اثر حادثه ای به کما رفته،بیمارستان و شرکت بیمه از همسر او می خواهند که غفور را به خانه منتقل کند چرا که در بیمارستان هیچ کار دیگری نمی توانند انجام دهند و در قبال این امر هزینه نگهداری را به خانواده می پردازند.معصومه در ابتدا موافقت نمی کند اما بعد از ماجراهای بسیار،می پذیرد که غفور به خانه منتقل شود. در خانه بر اثر یک اتفاق ناشی از میهمانی پسر بزرگ،معصومه غفور را به حمام منتقل می کند،جایی که معصومه همیشه آنجا تنهایی های خود را می گذراند و همانجا است که ... . طرح اولیه این پروژه به تصویب رسیده و در حال حاضر مراحل نهایی نگارش را سپری می کند. "خنده خفیف خورشید"را منوچهر شاهسواری در گروه معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند.همچنین گزینه پیشنهادی کارگردانی این فیلم اکبر نبوی است. گفتنی است،نبوی در حال حاضر مشغول ساخت فیلم مستند"گمشده در زمان"با محوریت زندگی علی پاتریک پهلوی(اسلامی)برای مرکز سیمافیلم است.
منبع :سیما فیلم

یه مصاحبه از دی 87

گفت وگوی صریح و خواندنی شاهین امین با محمود اربابی مدیر کل اداره نظارت وارزشیابی معاونت سینمایی، تلاشی برای روشن شدن نقاط مبهم؛ تعداد فیلم تولید شده در سال را مکانیزم بازار باید تعیین کند تعداد فیلم تولید شده در سال را مکانیزم بازار باید تعیین کند سینمای ما - بحث های نظارتی که همیشه طی این سالها همراه سینمایمان بوده، این روزهاانگار شکل دیگر و شاید تازه‌تری به خود گرفته است، دلیل آن هم تعدادفیلم‌هایی است که اکنون پشت خط نمایش متوقف شده‌اند یا فیلم‌هایی کهمجوز ساخت نگرفته‌اند.برای رفع حداقل برخی ابهامات پای گفت وگو با محموداربابی مدیر کل اداره نظارت وارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشادنشستیم. 
ادامه مطلب ...

کدام برادری خواهر خود را بدنام می کند؟

کدام برادری خواهر خود را بدنام می کند؟ / دین و ایمان فقط برای شما نیست آقای سلحشور

محسن منوچهری


با خواهرانمان درست صحبت کن آقا. کار شما از توصیه به سکوت گذشته است آقای هنرمند. این روزها خبرهایی دهان به دهان پیچیده است که مایه بهت است. بچه مسلمانی که ادعای فرهیختگی و مومن بودن دارد پارا فرا گذاشته و به خواهرانمان توهینهایی کرده که موجب شرمساری است. آقای سلحشور

ادامه مطلب ...

گزارش نشست نقد و بررسی فیلم "زندگی با چشمان بسته"

گزارش نشست نقد و بررسی فیلم "زندگی با چشمان بسته"

رسول صدرعاملی: برای صدور مجوز اکران مجبور به حذف هشت دقیقه از فیلم شدیم / برای قالیباف متاسفم

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «زندگی با چشمان بسته» به کارگردانی رسول صدرعاملی در پردیس سینمایی فرهنگسرای «رازی» برگزار شد.

این نشست عصر روز چهارشنبه - 16 شهریور ماه - با حضور رسول صدرعاملی، فرج حیدری (مدیر فیلمبرداری) و جواد طوسی (منتقد) پس از نمایش فیلم آغاز شد.

ادامه مطلب ...